Werken bij…

Werken bij Matchpoint


Met plezier aan het werk en voldoening halen uit hetgeen wat je doet is wat bij Matchpoint hoog in het vaandel staat. Met vestigingen in Hattem, Zeist en Houten is Matchpoint de laatste jaren flink gegroeid. Om verder te kunnen groeien zijn wij voortdurend op zoek naar nieuwe medewerkers. Heeft u daarom interesse in een gesprek om de mogelijkheden door te nemen, neem dan contact met ons op.


Wij zoeken medewerkers voor de volgende werkzaamheden:

  • Begeleiden en verzorgen van administraties van klanten.
  • Het samenstellen van begrotingen, bedrijfseconomische rapporten en jaarrekeningen.
  • Analyseren van cijfermateriaal.
  • Verzorgen van BTW-aangiften en overige rapportages.
  • Verzorgen fiscale aangiften en fiscale adviezen.
  • Onderhouden van contact met klanten.
  • Verwerken van salarisadministratie

Wat wij u kunnen bieden

  • Een goede werksfeer in een hecht team.
  • Veel ruimte voor ontwikkeling.
  • Een goed salaris.
  • Leuke en afwisselende klanten.
  • Opleidings- en trainingsmogelijkheden.

Wij nodigen u graag uit om contact met ons op te nemen voor een kennismakingsgesprek om te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Online dossier